منبع آبسردکن

منبع آبسردکن

آبسرد و جوش کن های منبع دار:

ورودی آب این مدل ها توسط مخزن بیرونی تامین می شود که هر بار پس از خالی شدن کاربر باید آن را مجددا پر کند. این مخزن ها در چند مدل عرضه می شود.

منبع آبسردکن ساده ۲۰ لیتری همراه ابسردکن که از ضخامت و گراماژ بالاتری برخوردار بوده و می توان بیشتر از یک سال از آن استفاده نمود و آب از هر منبعی را میتوان در آن پر کرده و روی آبسردکن قرار داد.

دوم منبع آبسردکن  فیلتردار که قابلیت تصفیه آب را داشته و همچنین پس از هر بار خالی شدن دیگر نیازی به برداشتن مخزن برای پر کردن آن نیست بلکه از درب بالای آن می توان آب اضافه نمود، این مخزن ها به هر آبسرد و جوش کن مخزن داری قابل نصب هستند به شرطی که قبلا درپوش مخصوص مخزن ساده را از روی آبسردکن برداشته باشیم و در ظرفیت های مختلف موجود می باشند.

سوم منبع ابسردکن یکبار مصرف که برای فروش آب معدنی ۲۰ لیتری در مغازه ها استفاده میشوند و از ضخامت و گراماژ کمتری نسبت به نوع اول مخزن ها برخوردارند، خروجی این مخزن ها طوری طراحی شده که مصرف کننده میتواند آن را مستقیما بر روی آبسرد کن گذاشته و آب آن را استفاده کند. ابسرد و جوش کن های مخزن دار برای مکانهایی که شیر آب نداشته یا امکان اتصال شیر آب را ندارند مناسب بوده و همچنین قیمت پایین تری نسبت به اتصال مستقیم ها دارند.

منبع آبسردکن فیلتردار:

این نوع منبع از سیستم فیلتراسیون برخوردارند که معمولا” از یک فیلتر سرامیکی و یک فیلتر چند لایه برای تهیه آب شرب مناسب بهره می برند.

منبع آبسردکن اتصال مستقیم :

این مخزن ها در ظرفیت های مختلف موجود می باشد و از اب لوله کشی برای آنها انشعاب می گیریم که با یک شیلنگ باریک به منبع وصل می شوند. از مزیت های این مخازن آن است که امکان نصب فیلتر تصفیه راحت می باشد.

Comments are closed.