تصفیه آب

تصفیه آب

انواع دستگاه های تصفیه آب

aquajoy نام تجاری انواع سیستم های تصفیه آب خانگی ، تجاری و صنعتی و محصول شرکت Cantech کانادا است. شرکت کانادایی Cantech ، در ایالت بریتیش کلمبیا و در شمال شهر ونکوور واقع شده است.

شرکت هیراب سان افتخار دارد که بعنوان نماینده انحصاری دستگاه های تصفیه آب خانگی آکواجوی در خاور میانه ، اولین وارد کننده ، معرفی کننده و توزیع کننده دستگاه های آب تصفیه کن خانگی به صورت منسجم در ایران بوده و دارای بیش از ۵۰۰ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سرتاسر کشور می باشد.شرکت شاداب سلامت نیز نمایندگی دستگاه تصفیه آب را در استان ایلام به عهده دارد.

سیستم های تصفیه آب خانگی با توجه به مدل انتخاب شده ، می توانند در زیر سینک ظرفشویی ، روی میز و یا پیشخوان آشپزخانه قرار بگیرند. جایی که در واقع آخرین نقطه شبکه توزیع آب شهری بوده و نقطه به مصرف رسیدن آب ( Point Of Use ) است. به این ترتیب درست قبل از به مصرف رسیدن آب ، کلیه املاح و ناخالصی ها و ترکیبات مضر نظیر : گل و لای ، زنگ لوله ها ، نیترات ، سرب ، آرسنیک ، کلر ، کادمیوم و … از آب حذف می شوند و آبی سالم و گوارا تولید شده و در منبع دستگاه ، ذخیره می شود . آب تصفیه شده در هر لحظه از شبانه روز از طریق یک شیر برداشت مجزا ، در دسترس شما و خانواده تان قرار می گیرد.

تصفیه آب بلوم

تصفیه آب بلوم

تصفیه آب

تصفیه آب لوتوس

تصفیه آب

تصفیه آب رز

دستگاه تصفیه با ظرفیت حدود ۲۰۰ لیتر در شبانه روزقابلیت تولید آب سبک ویروس زدایی شده دستگاه تصفیه با ظرفیت حدود ۲۰۰ لیتر در شبانه روزقابلیت تولید آب سبک ویروس زدایی شده دستگاه تصفیه با ظرفیت حدود ۲۰۰ لیتر در شبانه روزقابلیت تولید آب سبک ویروس زدایی شده

 

Comments are closed.